Friends :)

++apis oh apis++

dear apis,
entry ni dibuat khas buat kamu ye..
(sila rasa terharu sebentar..eceheee)
lewat lak wish for ur exam nie...
tinggal lagi 2 papers ye kan..
hari ni n lusa.
so, pe lagi berjuanglah mati-matian ye!
kekalkan n naikkan lagi pointer tu..
sbb next sem sy pun akn buat perkara yg sama
menaikkan pointer yg sedia ade..
insyaALLAH..
*_*
  so, esok balik umah kan...bawak la segala harta kamu kat asrama tu ye.
penuhkan satu kete
sem depan dok kolej len lak kan...
nti sy tlg kemas...utk sem dpn
chewah, mane tk semangat.
pi asrama lelaki tu
hahaaha
(terasa nak gediks2 jap ni..)
ok, confirm kamu tk bc blog nie
sbb blog kamu tgh under repaired..
hahaha
ok, sudah la...
mahu close tis entry..
nak letak pic kamu.
tkde lak dlm lappy ni..
sbb kamu tk suka bergambar
tak mcm sy ni
nmpk kamera..
terus hlg, tup2 ade kat dpn kamera..
weee~~
once again, gud luck ye..
^_^

gambar hiasan je la sbb pic kamu takde la...lagipun, kwn2 beliau rmi ckp, muka cm korea ckit......;P...kembang la tuh....adoi...hhaha
*****************

p/s : beliau ni hot jugak la...kat fb tu, tak pehe sy awat la tk nk approve org len..bila tnya, mals katanya...dh seratus lebih tk di approve2...hoho...nti la sy link kat fb..so kwn2 d dari mrsm ke, KMJ ke...leh la cari beliau kat situ...;).......

*sekian, pasni entry pasal seorang kwn sy lak..mmg d nak kene kat blog kali ni...haha...tunggu*



No comments:

MY SAVINGS (: