Friends :)

Rezeki

Assalamualaikum wbt..

dear mr rezeki.
bila la kamu nak datang menjenguk saya ye?
lama sudah saya menanti kamu dengan penuh kesabaran (tapi kadang2 ada sikit mengeluh -_-! )
owh..my mistake..mungkin sebab saya mengeluh, jadi mr rezeki masih belum mahu menemui saya..hukhuk..

takpe..takpe...


 
saya masih dan akan terus menanti berita baik dari mr rezeki..
adakah saya terlalu berharap? yup..memang saya sangat2 berharap agar mr rezeki datang untuk menjenguk saya..at least, membawa berita baik untuk saya..
tapi apakan daya,mungkin masanya belum sampai untuk saya bertemu dengan mr rezeki..kadang2 saya jeles sebab mr rezeki sudah awal2 lagi menemui kawan2 saya..sekali lagi...saya buat kesilapan..saya tak sepatutnya jeles dgn kawan2 sebab sudah bertemu mr rezeki dulu sebelum saya..

saya berfikir sejenak......
akhirnya...
saya yakin mr rezeki akan datang menemui saya suatu masa nanti...bila? hanya ALLAH SWT yang mengetahuinya..saya..saya...perlu menanti dengan penuh kesabaran...tanpa mengeluh..tanpa rasa putus asa..saya sudah berusaha sebaik mungkin..mungkin usaha saya masih belum cukup untuk mr rezeki datang untuk bertemu dengan saya...

saya akan terus menanti..menanti...(berdoa) dengan penuh harapan...mudah2an doa saya akan dimakbulkan olehNYA...amin...
sekali lagi...saya yakin kita pasti akan bertemu..mr rezeki...insyaAllah..


"yakinilah Janji ALLAH bahawa setiap manusia telah ada rezeki untuknya"

cepat atau lambat sesuatu rezeki, itu adalah urusan ALLAH swt



regards,
nadiahalim

No comments:

MY SAVINGS (: